fredag 22 februari 2013

I kväll Alvedon och Proviva



Nästa fredag trerätters med vinpaket, slott och tjejprat på ett slott jag länge velat åka till.
Cava, god mat, ingen som säger " mamma jag är bajsnödig" mitt i maten.
Åh vad jag räknar ner!
Vilket slott eller herrgård blir det undrar ni säkert?
Ni får vänta och se.
Ja kan säga att inte var valet helt lätt, det är så många slott och herrgårdar jag vill till.
Så mycket slott så lite tid helt enkelt
*Inser att jag är i fel bransch*

Trevlig fredag! / Lena

5 kommentarer:

  1. Haha! :-)
    sv: Åh, tusen tack finaste du! Det gör mig så glad att du tycker det.
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
    Lördagskramar. ♥

    SvaraRadera
  2. Va mysigt att ha något så roligt att se fram emot! Hoppas nästa helg blir kanoners!
    Med det önskar jag dig även nu en trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det snart dax, ska bli riktigt mysigt ( och gott ;)
      Kram!

      Radera