måndag 18 februari 2013

Glamourfaktorn är nere under noll


Jag erkänner, jag är i desperat behov av att komma bort en helg.
Middag utan att någon säger " mamma mamma mamma jag ska bara berätta en sak, det är viktigt ( och det ÄR det såklart!), jag måste bajsa".
Älskade troll, men även en öm moder som går mellan jobbet på sjukhuset och hemmet måste få sin dos av glamour och bling. I bland i alla fall!
Just nu känner jag att jag att det mest sociala jag gör på fritiden är att spela Försvunna Diamanten med två fyraåringar.

Jag tittade på mina högklackade skor och minns inte när jag hade dem sist!

Minns inte när jag sminkade mig sådär lite mer och satte på mig en frasig klänning.

Ett slott, en natt på ett slott.

Några prinsesskompisar som också vill glittra en kväll.


En svit och ett dignande bord av läckra rätter och torr champagne.


Lite stil och klass är allt jag begär och för guds skull inga sällskapsspel av typ Försvunna Diamanten!

Trevlig kväll!


3 kommentarer:

  1. Åka gör det. Du förtjänar det! Kram vivi

    SvaraRadera
  2. ja nu har jag faktiskt bokat en helg med några tjejkompisar. SÅ skönt ska det bli :)

    SvaraRadera
  3. Glitter och glamour och en frasig klänning, det låter fint :) Kram!

    SvaraRadera