söndag 12 februari 2012

Jag har världens bästa ungar

alla fyra, eller rättare sagt fem!
Stordotter jobbar hela helgen, upp kl sex och cyklar 3 km till jobbet, förkyld och inte ett pip om att inte orka.
Hon ska få ett härligt spa bad hemma i kväll efter jobbet och god mat!
















Jag och min fina Elina i Barcelona.





















Elina, snart flygfärdig men alltid min lilla tjej.



Storsonen har varit barnvakt hela helgen till de små, fattar ni. han går upp kl 7 och har krypt ner med dem i vår säng där de sovit alla tre ett par timmar till.
Sen har han fixat frukost och klätt dem och så runt 11 har annan barnvakt kommit och fixat mer.
Men bara det att gå upp en hel helg för att hjälpa till, utan knorr och med ett leende!
Inte ens en fråga om ersättning för besväret ( han kommer belönas så klart).





De små trollen är bara söta och busiga än, alldeles nyss tittade Carl upp på mig och sa :mamma jag gillar dig!
Han brukar säga det lite då och då när han vaknar på natten, klappa på mig och upprepa "mamma jag gillar dig".
Leo han är ännu mer kramig, mitt i leken kan han bara stanna upp " mamma jag älskar dig så mycket så jag måste kramas"

Jag är verkligen rik och otroligt tacksam över mina skruttungar!

Som grädde på moset har jag också en bonusdotter, Julia!
En jättehärlig tjej jag har förmånen att vara extra...hm ja vad är man. Bonusmamma? Plastmamma? Styvmamma?
Hon har ju en jättebra mamma redan! Jag hoppas jag är en bonusvuxen till henne helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar