torsdag 7 november 2013

Jag måste visa att jag gästbloggat


På den här fina sidan med köksprodukter.
I fint sällskap är jag också med själva Hollywoodfrun Montazami som just la ut ett recept på kalkon och det var precis det jag tänkt skicka som blogginlägg till dem nästa gång!



Nu ser förvisso inte mitt kalkonrecept ut som hennes, men lite efterapat skulle det ju kännas om jag nu gjorde det _efter_ henne.
Så jag skriver om det här i stället och klurar ut något annat till köksprodukter för ett kommande gästbloggsinlägg.
Eftersom vi är från samma stad så förlåter jag henne ;)
Min kalkon har ingen apelsin i som Maria hade, utan mer bacon, äpplen, citron, Chipotlepasta och Karl Johan svamp som stuffing.

Ni får väl prova båda och jämföra för kalkon är gott och inte alls torrt, trist eller svårt att laga!
Perfekt bjudmat helt enkelt.
HÄR har ni inlägget jag bloggade hos dem och jag måste samtidigt göra lite reklam för en toppentävling de har just nu.
Berätta vad du önskar dig ur deras sortiment ( och de har ett stort otroligt fint sortiment för oss köksnördar) genom att delta i tävlingen på Facebook kan det du vinna en jättefin kökskniv för mer än vad i alla fall jag brukar köpa knivar för!
Lycka till!
Lena

1 kommentar:

  1. Kalkon är bästa maten och du är mycket coolare och snyggare än Maria M. Så det så! Kram!

    SvaraRadera